Δείτε την Διορθόδοξη Επιστημονική Ημερίδα για την καταδίκη του Οικουμενισμού & της ”Συνόδου” της Κρήτης (4/4/2017 Θεσσαλονίκη). Σημαντικά Σημεία και Ψήφισμα.

4 Απρ.

Αποτέλεσμα εικόνας για Ορθόδοξη Επιστημονική Ημερίδα για την καταδίκη του Οικουμενισμού & της ”Συνόδου” της Κρήτης

Διορθόδοξη Επιστημονική Ημερίδα για την καταδίκη του Οικουμενισμού & της ”Συνόδου” της Κρήτης (4/4/2017 Θεσσαλονίκη – Βίντεο)

 

Ακολουθούν Κάποια Σημεία από την Ημερίδα όπως τα μεταδίδει η Ιστοσελίδα «Pentapostagma.gr» :

Του Μανώλη Κείου

Αγία ανυπακοή στο θράσος της νέας θεολογίας των οικουμενιστών και διακοπή κοινωνίας μαζί τους κήρυξε η Διορθόδοξη Επιστημονική Ημερίδα για την καταδίκη του Οικουμενισμού και της »Συνόδου» της Κρήτης που έλαβε χώρα στη Θεσσαλονίκη.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα, κληρικοί και λαϊκοί συμφώνησαν στο πόρισμά τους για να γίνουν συνοδοιπόροι με όσους διέκοψαν την μνημόνευση των Επισκόπων τους και διεμήνυσαν πως “περιμένουμε και τους άλλους Ορθόδοξους αδερφούς, δεν τους καταδικάζουμε”

“Ζητάμε από τους απανταχού Επισκόπους της Εκκλησίας να γίνει μια σύνοδος προς αποφυγη σχισμάτων” αναφέρει το πόρισμα, ενώ οι διοργανωτές της ημερίδας επισήμαναν πως ο αγώνας έχει σωτηριολογικό χαρακτήρα.

Το πόρισμα της ημερίδας ξεκαθαρίζει ακόμη πως “δεν προβαίνουμε σε σύσταση ετέρας εκκλησίας

μένουμε Ορθόδοξοι Χριστιανοί, πιστοί στο Σύμβολο της Ορθοδόξου πίστεως ,ό,τι άλλο κυκλοφορήσει εις βάρος μας είναι δαιμονικής έμπνευσης συκοφαντία”

Όπως ειπώθηκε θα ακολουθήσουν και άλλες συνάξεις και “ελπίζουμε να έχουμε μαζί μας και όσους απουσιάζαν σήμερα”… Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία μιας και στην αρχή της ημερίδας έγινε ειδική αναφορά στην απουσία των π. Θεόδωρου Ζήση και Νικ. Μανώλη που όπως ειπώθηκε “τους περιμέναμε στα χαρακώματα του μετώπου κατά του Οικουμενισμού μέχρι τελευταία στιγμή”

Οι εισηγήσεις και τα μηνύματα

Ο αγιορείτης Γέροντας Γαβριήλ δεν κατάφερε να προσέλθει για λόγους υγείας αλλά μεταδόθηκε σε βίντεο ο χαιρετισμός του. “Εύχομαι ο Κύριος μας να αναστήσει την Ελλάδα μας” είπε μεταξύ άλλων και σημειωσε πως όσοι είναι οικουμενιστές και θέλουν να ενωθεί η Ορθοδοξία με τον Παπισμό είναι εχθροί του Θεού και της Παναγίας

Από την πλευρά του ο εκ των διοργανωτών κ.Γιώργος Βαλμάκης, πρόεδρος Συνάξεως Ορθοδόξων Κρητών είπε πως “είμαστε εδώ για να ξεπλύνουμε την προδοσία της πίστεως που έλαβε χώρα περυσι το καλοκαίρι στα ιερά και αγιασμένα χώματα της λεβεντογέννας πατρίδας μας με την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου (…) θα αγωνιστούμε μέχρις εσχάτων και δεν θα επιτρέψουμε στους εχθρούς του Χριστού να διαστρέψουν τα δόγματα. (…)Δεν αποδεχόμαστε τίποτα το μεταπατερικό, τίποτα που να μην συμφωνεί με τις Οικουμενικές συνόδους, διακόπτουμε την κοινωνία με τους αιρετικούς οικουμενιστες και με όσους δέχονται την Σύνοδο της Κρήτης ως Ορθόδοξη, αυτούς δηλαδή που αποσχίζονται από την Εκκλησία και ενώνονται με τους παπικούς”

Ο Γέροντας Σάββας Λαυρεώτης τόνισε πως ο Πατριάρχης και οι συν αυτώ κηρύσσουν αιρέσεις και πως είναι εκτός Εκκλησίας. “Ψευδόμασταν μπροστά στην αυτοαλήθεια αφού τους δεχόμασταν” είπε και κατόπιν μίλησε για την στάση του Αγίου Όρους:

“Περιμέναμε από την Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους να μιμηθούν τους προκατόχους τους και διακόψουν την κοινωνία με τους οικουμενιστές και ειδικά με τον αρχιαιρεσιάρχη Βαρθολομαίο, αλλά εκείνοι όχι μόνο συμπορεύονται με τον Πατριάρχη αλλά παίρνουν και την θέση των διωκτών, μας διώκουν μας καθαιρούν γιατί πράξαμε το αυτονόητο να μην κοινωνούμε με τους προδότες της πίστεως”

Και κατέληξε πως “εμείς κάνουμε μόνο υπακοή στον Κύριο μας Ιησού Χριστό όταν οι ποιμένες γίνοται λύκοι!”

Επίσης ο μοναχός Επιφάνιος Καψαλιώτης έβαλε κατά της ζηζούλιας θεολογίας την οποία χαρακτήρισε αιρετική και κατά την οποία δεν μπορούμε να προσευχόμαστε απευθείας στον Χριστό αλλά πρέπει να παρεμβάλλεται και ο Επίσκοπος, όπως είπε, συμπληρώνοντας πως κατά τον Μητροπολίτη Περγάμου Ιωάννη Ζηζιουλα όποιος δεν μνημονεύει τον Επίσκοπο αποκοπτει τον εαυτό του από τον κατάλογο των ζώντων

Την εισήγηση του θεολόγου Μιχαήλ Συλβίου Κυρίλλου ανέγνωσε ο πατήρ Σάββας Λαυρεώτης και σε αυτήν καταδίκασε όσα συνέβησαν στη συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου της Εκκλησίας στο Μπουσάν στην Νότιας Κορέας το 2013 σχετικά με το δόγμα της αόρατης ενότητας της εκκλησίας που όπως είχε ειπωθεί τότε είναι πολυδογματικό

Επίσης ασκήθηκε κριτική στο ρουμανκό πατριαρχείο που όπως ειπώθηκε είναι εκπρόσωπος του ήπιου οικουμενισμού ….

http://www.pentapostagma.gr/2017/04/%ce%b1%ce%b3%ce%af%ce%b1-%ce%b1%ce%bd%cf%85%cf%80%ce%b1%ce%ba%ce%bf%ce%ae-%ce%ba%ce%ae%cf%81%cf%85%ce%be%ce%b5-%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%bf%cf%81%ce%b8%cf%8c%ce%b4%ce%bf%ce%be%ce%b7-%ce%b5%cf%80%ce%b9.html

…Και Κάποια Σημαντικά Σημεία Από την Απομαγνητοφώνηση του Παραπάνω youtube Βίντεο της Ημερίδας με τίτλο «Διορθόδοξη Επιστημονική Ημερίδα για την καταδίκη του Οικουμενισμού», δημοσιευμένο από το κάνάλι «Loizos Loizos» στις 4/4/2017 :

Δυνητική η Υποχρεωτική η διακοπή μνημοσύνη Αρχιερεά που κυρήσσει αιρέσεις;

(3:20:43 – 3:21:02,  μοναχός Επιφάνιος Καψαλιώτης ) Δυνητικώς ή υποχρεωτικώς λοιπόν ; Η Απάντηση με μια λέξη είναι ότι Φυσικά δεν υπάρχει στην Ορθόδοξη Πατερική Παράδοση κάτι το οποίο να είναι δυνητικό. Άπαντα ως εντολές είναι υποχρεωτικά, δεν υπάρχει δυνητικό.

Διακοπή Μνημοσύνου και Τάυτιση με Εκκλησιαστική Κοινωνία:

(3:25:00 – 3:25:40, πατήρ Χαρίτων  ) Επίσης Διακοπή μνημοσύνου ταυτίζεται με την Εκκλησιαστική κοινωνία. Δηλαδή όταν κάνουμε διακοπή μνημοσύνου του Αρχιερέως, σημαίνει κάνουμε διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας με όσους μνημονεύουν τον Αρχιερέα τον αιρετικό και με όσους ακολουθούνε τους ιερείς που μνημονεύουν τους Οικουμενιστές Επισκόπους. Διότι δια της αιρέσεως ο Επίσκοπος απλά παύει να είναι Επίσκοπος , όχι ότι χάνει την Αρχιερωσύνη του, καθίσταται ψευδεπίσκοπος και ψευδοδιδάσκαλος.

Σχετικά με τα Μυστήρια ,την υπαρκτή Εγκυρότητα τους αλλά της Σωτηρίας δια της Πίστης και του Κινδύνου νόθευσης αυτής από την κοινωνία με Διδάσκοντες Αιρέσεις ή κοινωνούς με τέτοιους :

( 3:25:40 – 3:27:50, πατήρ Χαρίτων  )  Τώρα αυτό που πάλι μας απασχολεί πάρα πολλούς για τα Μυστήρια. Εμείς δεν επεμβαίνουμε περί Μυστηρίων, Δεν ανοίγουμε θέμα περί Μυστηρίων. Απλά τα Μυστήρια γίνονται χάριν του λαού και υπέρ Σωτηρίας του Λαού Του Θεού. Ένας ο οποίος δεν έχει καθαιρεθεί και ας είναι αιρετικός έχει την αρχιερωσύνη του. Δεν είναι αυτός που τελεί τα Μυστήρια ο Αρχιερέας ή ο Ιερέας, είναι η Αρχιερωσύνη, η Ιερωσύνη της Εκκλησίας επιτελεί τα Μυστήρια και καθαγιάζει τα Μυστήρια, όχι ο Αρχιερέας ούτε ο Ιερέας. Απλά είναι όργανα της Χάριτος. Άρα και αιρετικός να είναι ο Αρχιερέας ή ο Ιερέας, εφόσον ακόμα δεν έχει καθαιρεθεί νομίμως, μπορεί να Λειτουργεί, τα Μυστήρια δε Μολύνονται από τη δική του την αίρεση, επιτελούνται. Αλλά εμείς δεν έχουμε κοινωνία με τον Ιερέας ή τον Αρχιερέα που έχει αιρετικά φρονήματα, να μη μολυνθούμε ως προς την πίστη του, γι’αυτό δεν συμμετέχουμε στους ναούς που μνημονεύονται οικουμενιστές επίσκοποι. Όχι ως προς τα Μυστήρια, τα Μυστήρια είναι έγκυρα και κοινωνούμε Σώμα και Αίμα Χριστού και μπορούμε να πηγαίνουμε, αλλά δεν μας σώζει όμως το Μυστήριο, μας Σωζει πρώτα η Πίστη η Ορθόδοξος Πίστις. Ένα παράδειγμα, ο Ιουδάς, δεν κοινώνησε Θεία Μυστήρια πριν την προδοσία; Πριν την προδοσία κοινώνησε και του λέει «ο έχεις ποίησον τάχειον». Τι τον ωφέλησε η κοινωνία τον Ιούδα που πήγε μετά και πρόδωσε τον Χριστό; Δηλαδή το άπαν δεν είναι να κοινωνήσουμε. Πως κοινωνούμε αναξίως ή αξίως; Διότι η Θεία Κοινωνία όταν κοινωνούμε αναξίως είναι φωτιά που μας καίει και μας κολάζει. Όταν κοινωνούμε αξίως είναι Φως που μας Φωτίζει. Έτσι είναι και με την αίρεση. Όταν εγώ κοινωνώ με την αίρεση και το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να πάω να κοινωνήσω με τη συνείδηση ότι έκανα Πάσχα , Χριστούγεννα μόνο, δεν είναι αυτή η Λύση, ούτε η θεραπεία της Αιρέσεως. Δηλαδή με αυτόν τον τρόπο δεν θεραπεύεται η αίρεση, διαιωνίζεται και πάντα θα υπάρχει. Αν εμείς αδειάσουμε τους ναούς, αυτή είναι η θεραπεία , να αδειάσουμε τους ναούς, διότι δεν θέλουμε να έχουμε κοινωνία με την αίρεση. Αυτός είναι ο αγώνας μας που κάνουμε.

ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΪΚΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ «ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΑΣΙ»

«Ὁ πιστὸς λαὸς τοῦ Θεοῦ εἶναι αὐτός, ὁ ὁποῖος διαχρονικά διαφυλάσσει τὴν ἀκεραιότητα τῆς πίστεως καὶ τῶν δογμάτων. Εἶναι αὐτός, ποὺ ἀποδέχεται ἤ ἀπορρίπτει τὶς γενόμενες συνόδους. Κατὰ τὸν Ἅγιο Μάξιμο “Τὰς γενομένας συνόδους, ἡ εὐσεβὴς πίστις κυροῖ” καὶ πάλιν, “ἡ τῶν δογμάτων ὀρθότης κρίνει τὰς συνόδους” καὶ ὀφείλουν, “νὰ εἶναι πάντα τὰ ἐκτιθέμενα παρ᾽αὐτῶν δόγματα καὶ οἱ κανόνες, ὀρθόδοξα, εὐσεβῆ καὶ σύμφωνα ταῖς Θείαις Γραφαῖς, ἢ ταῖς προλαβούσαις Οἰκουμενικαῖς συνόδοις.” Γι’ αὐτὸν τὸν λόγο, ὡς πιστὰ μέλη τῆς Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ καὶ ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις Πατράσι:

1ον) Καταδικάζουμε καὶ ἀπορρίπτουμε τὸν Οἰκουμενισμό, τὸν διαχριστιανικὸ καὶ διαθρησκειακὸ συγκρητισμὸ ὡς παναίρεση, κατὰ τὸν εὔστοχο χαρακτηρισμὸ τοῦ Ἁγίου Ἰουστίνου Πόποβιτς, καὶ ἄλλων Ἁγίων Γερόντων καὶ ἐπιφανῶν θεολόγων.

2ον) Καταδικάζουμε καὶ ἀπορρίπτουμε τὸ Παγκόσμιον Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν, ὡς Παγκόσμιον Συμβούλιο αἱρέσεων καὶ διακηρύσσουμε ὅτι ὁ Χριστὸς εἶναι ὁ μοναδικὸς Σωτῆρας καὶ Λυτρωτής, δὲν ὑπάρχει πουθενὰ ἀλλοῦ ἡ σωτηρία καὶ ὅτι ἡ Ἐκκλησία τὴν ὁποία ἵδρυσε, ἡ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία ταυτίζεται μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία. Ἐκτὸς αὐτῆς ὅλα τὰ ἄλλα εἶναι πλάνη τοῦ Σατανᾶ, αἱρέσεις καὶ σχίσματα.

3ον) Δὲν ἀποδεχόμαστε τὴν γενόμενη σύνοδο ἐν τῇ νήσῳ Κρήτη καὶ τὴν ἀπορρίπτουμε ὡς ψευδοσύνοδο, διότι νομιμοποιεῖ ὡς ἐκκλησιαστικὴ διδασκαλία πλέον, τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τὰ παρελκόμενα αὐτῆς, δηλαδὴ τὴν Μεταπατερικὴ καὶ Βαπτισματικὴ θεολογία, θεωρία περὶ προσώπου καὶ περὶ πρωτείου εἰς τὴν Ἐκκλησία καὶ εἰς τὴν Ἁγία Τριάδα (τοῦ Μητροπολίτου Περγάμου Ἰωάννου Ζηζιούλα), καταλύει τὸν Συνοδικὸ Θεσμό, νομιμοποιεῖ τὶς αἱρέσεις ὡς «Ἐκκλησίες» ἔχοντες τὴν αὐτὴν χάριν μὲ τὴν Ὀρθόδοξη, καταλύει τὴν νηστεία, καταργεῖ κανόνες Οἰκουμενικῶν Συνόδων, ἀποδέχεται καὶ νομιμοποιεῖ τὰ “ἄθεσμα συνοικέσια”, τουτέστιν τοὺς μεικτοὺς γάμους. Κατόπιν ὅλων τούτων, Διακόπτουμε τὴν κοινωνία μὲ τὸν Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαῖο, ὡς τὸν κύριο ἐμπνευστὴ τῆς Συνόδου, ἐκφραστὴ καὶ κήρυκα τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ μὲ τοὺς ἐπισκόπους ποὺ ἀποδέχονται τὴν σύνοδο τῆς Κρήτης ὡς Ὀρθόδοξη. Κάνουμε χρήση τοῦ 10ου καὶ 31ου ἐκ τῶν Ἀποστολικῶν Κανόνων, τοῦ 2ου τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου, τοῦ 33ου τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Συνόδου, καθὼς καὶ τοῦ 15ου τῆς πρωτοδευτέρας Συνόδου ἐπὶ Ἁγίου Φωτίου τοῦ Μεγάλου, ἀκολουθώντας κατὰ πάντα τοὺς Ἁγίους Πατέρες, στὴν διάγνωση, ἀντιμετώπιση καὶ θεραπεία τῶν ἀναφυομένων αἱρέσεων. Εἴμαστε συνοδοιπόροι καὶ συναγωνιστές μὲ ὅλους τοὺς ἱερεῖς, μοναχοὺς καὶ λαϊκοὺς ποὺ ἔκοψαν τὸ μνημόσυνο τῶν πατριαρχῶν καὶ ἐπισκόπων τους ποὺ ὑποστηρίζουν τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ δὲν καταδικάζουν τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης, καὶ περιμένουμε καὶ τοὺς ἄλλους ἀδελφοὺς μας μὲ ὀρθόδοξο φρόνημα, ἀφοῦ ὡριμάσει μέσα τους ὁ καρπὸς τῆς ὁμολογίας καὶ τῆς ἀντίστασης, νὰ ἀκολουθήσουν, διακόπτοντας καὶ αὐτοὶ τὸ μνημόσυνο τῶν αἱρετικῶν οἰκουμενιστῶν.

Ὡς ἐκ τούτων, ζητᾶμε ἀπὸ τοὺς ἀπανταχοῦ Ἐπισκόπους τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας: Νά συγκροτηθεῖ Ὀρθόδοξη Σύνοδος καταδίκης τῶν ἀνωτέρω ἐκτεθέντων, πρὸς ἀποφυγὴ σχισμάτων καὶ διαιρέσεων τῶν πιστῶν. Διευκρινίζεται δὲ πρὸς πάντας, ὅτι ὁ διεξαγόμενος ἐκκλησιαστικὸς ἀγῶνας ἔχει σωτηριολογικὸ χαρακτῆρα, μὲ τὸν ὁποῖον ἐμμένουμε πιστοὶ στὴν ἐκκλησιολογία τῆς ὀρθοδόξου πατερικῆς παραδόσεως καὶ ἕνεκα τούτου, ἐντὸς τοῦ Σώματος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Δὲν μνημονεύουμε ἕτερον ἐπίσκοπον, δὲν προβαίνουμε εἰς σύστασιν ἑτέρας “ἐκκλησίας”, ἄπαγε τῆς βλασφημίας, οὔτε προσχωροῦμε σὲ καμμία παράταξη. Μένουμε ἁπλὰ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ. Μένουμε πιστοὶ εἰς τό Σύμβολον τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως καὶ ὁμολογοῦμε ὅ,τι παραλάβαμε, τὴν διαχρονικὴ ἁγιοπατερικὴ σωτήριο ἀλήθεια. Ὅ,τι ἄλλο κυκλοφορήσει εἰς βάρος μας θὰ ἀποτελεῖ μία, δαιμονικῆς ἔμπνευσης, συκοφαντία. Τέλος, ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις πατράσι, ἐπαναλαμβάνομεν καὶ ἐμεῖς σήμερον τὸν ὅρο τῆς 7ης Οἰκουμενικῆς συνόδου καὶ λέγομεν: « Οἱ Προφῆται ὡς εἶδον, οἱ Ἀπόστολοι ὡς ἐδίδαξαν, ἡ Ἐκκλησία ὡς παρέλαβεν, οἱ Διδάσκαλοι ὡς ἐδογμάτισαν, ἡ Οἰκουμένη ὡς συμπεφώνηκεν, ἡ χάρις ὡς ἔλαμψεν, ἡ ἀλήθεια ὡς ἀποδέδεικται, τό ψεῦδος ὡς ἀπελήλαται, ἡ σοφία ὡς ἐπαρρησιάσατο, ὁ Χριστός ὡς ἐβράβευσεν, οὕτω φρονοῦμεν, οὕτω λαλοῦμεν, οὕτω κηρύσσομεν Χριστόν τόν ἀληθινόν Θεόν ἡμῶν». ΑΜΗΝ.»
Ἁγιορεῖτες Πατέρες καί Σύναξη Ὀρθοδόξων Κρητῶν.

Σχόλιο από το Ιστολόγιο «Θαρσώμεν»: «ΑΞΙΟΙ!»

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: