ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΖΗΛΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ (ΚΑΡΠΟΣ) ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ;

17 Ιον.

eik

(Του Γεώργιου Φλώρου)

ΕΑΝ ΝΑΙ,ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ;

ΕΑΝ ΟΧΙ,ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΕΙΧΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΜΑΣ;

ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ,ΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ,ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ και ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥΣ.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!

Κατά τον Άγιο Νεκτάριο Πενταπόλεως «Ο αγαθός ζήλος ζητά τη επικράτηση της Βασιλείας του Θεού πάνω στη γη».

«Φυσούν» οι δαίμονες από παντού θέλοντας να σβήσουν τη θεία φλόγα, τον ζήλο που κατακαίει το εσωτερικό της καρδίας των Ορθοδόξων, αντί να την σβήσουν όμως την θεριεύουν. Δεν θέλουν να δεχθούν ότι αυτά, δεν είναι ανθρώπινα αλλά του Παρακλήτου.

Όταν το στόμα μας, λαλεί …να λέει την αλήθεια!

Όταν λέει ψέματα ,να ξέρετε πως «άλλος» μιλάει δια του στόματος, γιατί «αυτού» χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι το ψεύδος.

Ακούστηκε από ηγούμενο…ότι «Δεν συμφωνώ με τους διωγμούς των μοναχών. Δεν είμαι ζηλωτής αλλά ούτε και οικουμενιστής. Δεν αναπαύομαι καθόλου να βλέπω τον «πατριάρχη» να προσεύχεται και να φωτογραφίζεται με τον πάπα και τους ετερόδοξους και ετερόθρησκους και περίμενα η σύνοδος αυτή να στηλιτεύσει τον οικουμενισμό και όχι να τον εδραιώσει και συνοδικώς.Το μνημόσυνο του επισκόπου μου δεν το σταματώ, παρά μόνο αν τον δικάσει σύνοδος. Δεν θέλω να σχίσω την Εκκλησία. Θεωρώ ότι αυτή είναι η μεγαλύτερη αμαρτία που μπορεί να πράξει κανείς μέσα στην Εκκλησία. Όχι. Δεν πιστεύω σε αυτές τις κινήσεις αλλά δεν κόβω και το μνημόσυνο. Άλλωστε, κανένας κανόνας της Εκκλησίας δεν μου επιβάλλει να το κάνω».

ΓΝΩΡΙΖΕ Ο ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟΣ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΖΗΤΟΥΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΨΕΥΔΟ- ΣΥΝΟΔΟ ΑΠΟ ΠΡΙΝ; ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;

ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕ, ΛΟΙΠΟΝ, Η ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΣ ΝΑ ΣΤΗΛΙΤΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ, ΑΦΟΥ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΑ ΤΑ ΠΑΝ-ΑΙΣΧΡΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑΝ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΑΛΛΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ (ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΗΓΟΥΜΕΝΟΙ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ…);

Γνωρίζουν ο σεβασμιότατος ηγούμενος και οι αρχιερείς, αυτά που πρεσβεύει ο προϊστάμενός τους ,τα οποία έχουν αφήσει άφωνους και τους παν-αιρετικούς παπικούς;

Αυτόν, άγιε ηγούμενε και αρχιερείς, θέλετε να μνημονεύεται; Αυτόν που λέει:

1. Ὅτι «ὅλες οἱ θρησκεῖες εἶναι ὁδοὶ σωτηρίας».

2. Ὅτι τὸ Κοράνιο (καὶ οἱ Γραφὲς τῶν ἄλλων θρησκειῶν) εἶναι «ἴσο μὲ τὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ ἱερὸ ὅπως αὐτή» καὶ ὅτι οἱ Μουσουλμάνοι μποροῦν νὰ πᾶνε στὸν παράδεισο χωρὶς νὰ πιστεύουν στὸν Χριστό.

3. Ὅτι πολλὲς ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ εἶναι προσωρινές.

4. Ὅτι εἶναι «εὐλογημένη» ἡ Συναγωγὴ τῶν Ἑβραίων, ποὺ ἀπεκήρυξε ὁ ὑπ᾽ αὐτῶν σταυρωθεὶς Κύριος.

5. Ὅτι ἡ βασικὴ ἀρχὴ τῆς Μασονίας, δηλαδὴ ἡ ἄποψη ὅτι: «ἕκαστος νὰ λατρεύῃ τὸν Ἕνα Θεὸν ὡς [=ὅπως] προτιμᾷ…». «Ὁ Θεὸς εὐαρεστεῖται εἰς τὴν εἰρηνικὴν συμβίωσιν τῶν ἀνθρώπων καὶ μάλιστα, αὐτῶν οἱ ὁποῖ­οι Τὸν λατρεύουν ἀνεξαρτήτως τῶν διαφορῶν, αἱ ὁποῖ­αι ὑπάρχουν εἰς τὴν πίστιν μεταξὺ τῶν τριῶν μεγάλων μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν8»,εἶναι ἀποδεκτή.

6. Ὅτι οἱ Ἱ. Κανόνες εἶναι: «Τείχη τοῦ αἴσχους».

7. Ὅτι ἡ Ρωμαϊκὴ «ἐκκλησία» εἶναι κανονική, τὰ μυστήριά της ἔγκυρα10 καὶ ὁ Πάπας κανονικὸς Ἐπίσκοπος. Ὅτι ὁ Πάπας γιὰ ἐσᾶς εἶναι: «προφητικὸς ἀρχηγὸς ὄχι μόνο τῶν χριστιανῶν, ἀλλὰ καὶ ὅλου τοῦ κόσμου» καὶ «πρότυπον» καὶ «ἀδαπάνητος θησαυρὸς καὶ ὁδοδείκτης».

8. Ὅτι οἱ συλλειτουργίες καὶ συμπροσευχὲς μὲ τοὺς αἱρετικοὺς εἶναι «ἀγάπη». Κάτι ποὺ, ὄχι μόνο δὲν δίδαξε ἡ Ὀρθοδοξία, ἀλλὰ ἔπραξε τὸ ἀντίθετο μὲ στρατιὲς μαρτύρων.

9. Ὅτι οἱ καταδικασμένοι, ἀπὸ τὴν Δ΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο, Μονοφυσίτες εἶναι «Ὀρθόδοξοι».

10. Ὅτι οἱ χειροτονίες τῶν Ἀγγλικανῶν εἶναι ἔγκυρες.

11. Ὅτι ἡ Οὐνία εἶναι ἀποδεκτή.

12. Ὅτι ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι μία, ἀνάμεσα στὶς 348 «ἐκκλησίες» – μέλη τοῦ Π.Σ.Ε – οἱ ὁποῖες διευθύνονται ἀπὸ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα.

13. Ὅτι: «Οἱ κληροδοτήσαντες εἰς ἡμᾶς τὴν διάσπασιν (τὸ Σχίσμα) προπάτορες ἡμῶν ὑπῆρξαν ἀτυχῆ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ εὑρίσκονται ἤδη εἰς χεῖρας τοῦ δικαιοκρίτου Θεοῦ!!!

Γι’ αυτόν τον λόγο βρίσκεστε στον ΠΑΝΑΓΙΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΠΟ;

Εάν ερωτηθείτε από τη γλυκιά μας Παναγία, που κλαίγοντας προσπαθεί να μας σώσει

«Γιατί ,παιδί μου, λες πως ο εχθρός του Υιού μου ορθοτομεί τον λόγο της αλήθειας;»

Τι θα Της απαντούσατε άγιοι ηγούμενοι και αρχιερείς;

Και εάν πάλι σας έλεγε: «παιδί μου ο 15ος ΑΒ’ κανών δεν υποχρεώνει διακοπή μνημοσύνου, αλλά και της τιμής της πρεπούσης, ως Ορθόδοξοι ,είναι ΑΞΙΟΙ οι διακόπτοντες το μνημόσυνον, επειδή, όχι σχίσμα επροξένησαν εις την Εκκλησίαν με τον χωρισμόν αυτόν, αλλά μάλλον ηλευθέρωσαν την Εκκλησίαν από το σχίσμα και την αίρεσιν των ΨΕΥΔ-ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ αυτών. Γνώριζε ,παιδί μου επίσης ότι με τον 15ο ΑΒ’ αγκαλά και ο ΛΑ’ αποστολικός κανών. Ανεύθυνον κρίνη και τον χωριζόμενον εάν γνωρίζει αυτόν και άδικον. Από τον λόγον τούτον του κανόνος φαίνεται ότι δεν πρέπει τινάς να χωρίζηται κατά τον Βαλσαμωνά, από τον επίσκοπόν του ΕΑΝ ΑΥΤΟΣ ΕΧΗ ΜΕΝ ΚΑΜΙΑΝ ΑΙΡΕΣΙΝ,ΤΗΝ ΦΥΛΑΤΤΕΙ ΟΜΩΣ ΕΙΣ ΤΟ ΚΡΥΠΤΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΗΡΥΤΤΕΙ ΤΥΧΟΝ ΓΑΡ ΑΥΤΟΣ ΠΑΛΙΝ ΑΦ’ΕΑΥΤΟΥ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΗ.

Τι δεν καταλαβαίνεις από όλα αυτά; Δεν είναι πατριάρχης ο προϊστάμενός σου, άλλοι τον τοποθέτησαν στη θέση αυτή ως πράκτορα για να κάνει κακό στην Ορθοδοξία. Ούτε εις το κρυπτόν φυλάει αίρεσιν. Αυτός γυμνή τη κεφαλή επί 25 χρόνια κηρύττει όλες τις αιρέσεις ,κατεγνωσμένες και μη ,υποσκάπτοντας τα θεμέλια της Ορθοδοξίας.

Ιδού, εσύ ο ίδιος το λες ότι: «Εδραίωσε τον οικουμενισμό και «συνοδικώς» στην ΨΕΥΔΟ-σύνοδο! Δεν κάνεις εσύ σχίσμα ,αν διακόψεις το μνημόσυνο, προφυλάσεις από σχίσμα. Σχίσμα κάνει ο Βαρθολομαίος και οι συν αυτώ ,εσείς το γνωρίζετε και το βλέπετε ότι καταστρέφει την Ορθοδοξία και οι περισσότεροι αδιαφορείτε .

Γιατί λοιπόν ,παιδί μου λες ότι «κανένας κανόνας της Εκκλησίας δεν μου επιβάλλει να το κάνω (τη διακοπή μνημοσύνου);»

Το να συνταχθεί Ορθόδοξος με τον διάβολο και να μνημονεύει αυτόν «είναι η μεγαλύτερη αμαρτία μέσα στην Εκκλησία» γιατί χωρίς να το θέλεις λες ψέματα, παρασύρεις αδελφούς και δίνεις δικαιώματα να πολλαπλασιαστούν οι εχθροί μου και οι εχθροί του Υιού μου. Άκου στη συνέχεια, τι λένε ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ και όχι Ο ΚΑΝΟΝΑΣ, που προνόησαν άλλοι πριν από σένα για σένα.

Ξεκάθαρα σου λένε: ΟΤΑΝ ΚΡΥΒΕΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΗΡΥΤΤΕΙ ΤΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΥΛΟΓΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ. Αν δεν επανέλθει, πόσο μάλλον να κηρύττει γυμνή τη κεφαλή ΠΑΝ-αίρεση, τότε διακόπτουμε το μνημόσυνο και όχι μόνο, διότι ο ΞΕ’ Αποστ. κανών «λέει, ότι όποιος έμβη εις συναγωγήν αιρετικών δια να προσευχηθεί, κληρικός μεν ων, ας καθαίρηται, λαϊκός δε ας αφορίζηται.»

Ο δε 45ος των Αγ. Αποστόλων σου λέει ότι : «Επίσκοπος, ή πρεσβύτερος, ή διάκονος αιρετικοίς συνευξάμενος, μόνον, αφοριζέσθω, ει δε επέτρεψεν αυτοίς ,ως κληρικούς ενεργήσε τι ,καθαιρείσθω.

Η δε εν Λαοδικεία, κατά μεν τον ΣΤ’αυτής, δεν συγχωρεί να εμβαίνουν οι αιρετικοί εις την Εκκλησίαν, κατά δε τον ΛΒ’ δεν πρέπει, λέγει να λαμβάνει τινάς τας παρά των αιρετικών ευλογίας ,αι οποίαι είναι αλογίες, και όχι ευλογίες, αλλά ουδέ πρέπει να συμπροσεύχηται τινάς με αιρετικούς ή σχισματικούς κατά τον ΛΓ’ της αυτής.

Ο δε ΛΔ’ αναθεματίζει τους αφήνοντας τους μάρτυρας του Χριστού και πορευομένους εις τους ψευδομάρτυρας των αιρετικών.

Ο δε Θ’ Τιμοθέου δεν συγχωρεί να στέκονται παρόντες αιρετικοί εν τω καιρώ της Θείας Λειτουργίας, έξω μόνον αν υπόσχονται να μετανοήσουν, και να αφήσουν την αίρεσιν.

ΑΚΟΥΕΙ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ;

eik2

Αλλά και ο Θ’ της εν Λαοδικεία αφορίζει τους Χριστιανούς που πηγαίνουν εις τα κοιμητήρια ή μαρτύρια των αιρετικών δια να προσευχηθούν ,ή χάριν ιατρείας των ασθενών αυτών.

Αλλά ούτε πρέπει να συνεορτάζει κανείς Χριστιανός με τους αιρετικούς, ούτε να δέχηται τα παρ’αυτών πεμπόμενα εις αυτόν δώρα της εορτής των, κατά τον ΛΖ’ της αυτής εν Λαοδικεία.

Πόσους άλλους κανόνες θέλεις για να εννοήσεις ότι ο Βαρθολομαίος και οι ακόλουθοί του, έχουν καταλύσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ, έχουν συνταχθεί με τους αντίχριστους και προετοιμάζουν την προσωπικήν έλευσίν του;

Παιδί μου, πράγματι δεν καταλαβαίνεις, ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις επειδή φοβάσαι τη διακοπή μνημοσύνου;

Όλα αυτά δεν σου τα λέω για άλλο λόγο παρά μόνο από ΑΓΑΠΗ!

Αυτοί δεν είναι απλά αιρετικοί ,κατάλαβέ το! Αυτοί θέλουν να αντικαταστήσουν τον Υιό Μου με τον ΑΝΤΙ –χριστο. Οι ίδιοι το ομολογούν και πολλοί (κατ’όνομα Χριστιανοί) τους

ακολουθούν. Γι’ αυτό με πόνο σου λέω ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΗ ΣΥΝΤΑΣΣΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,ΣΤΟ

ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ,ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΦΥΛΑΝΕ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΟΥ ΖΩΝΤΟΣ ΥΙΟΥ ΜΟΥ.»

Μόνο ένας Αληθινός Θεός και Πάνσοφος θα μπορούσε να προβλέψει τα μελλούμενα, να μας δώσει οδηγίες και μέσω των Αγίων Του. Δεν αντιμετωπίζετε η κρισιμότατη κατάσταση που βιώνουμε όπως θα έπρεπε, δηλαδή όπως ο Ιησούς μας υποδεικνύει.

Στο Ευαγγέλιο, μας λέει πως ο Κύριός μας εισήλθε όχι μέσα στο ναό ,αλλά στον περίβολο δηλαδή πέριξ του ναού, (προσέξτε την ακρίβεια) και αφού ετοίμασε φραγγέλιον από ΣΧΟΙΝΙΑ έβγαλε έξω όλους τους εμπόρους ή αλλιώς ληστές.

Γιατί λέει ΕΤΟΙΜΑΣΕ και δε λέει ότι κατασκεύασε ή έφτιαξε ή δημιούργησε φραγγέλιον;

Και γιατί αυτό που ΕΤΟΙΜΑΣΕ ήταν από ΣΧΟΙΝΙΑ; Τι μας νοιάζει εμάς από τι ετοίμασε το φραγγέλιον; Ή μήπως ως Θεάνθρωπος δεν θα μπορούσε να έχει στα χέριά Του κάτι ανάλογο με τα προεικονιζόμενα;

Εάν θεωρείτε ότι υπάρχει έστω και μία λέξη τυχαία στο Ευαγγέλιο… απατάσθε!

Και γιατί εχρησιμοποίησε το φραγγέλιον και δεν εξάντλησε μόνο διά λόγου το θείο ζήλο Του προς τον οίκο του πατρός Του;

Έστω και τώρα, ερευνήστε τα και θα λάβετε απαντήσεις!

Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος στις ομιλίες του επ’ αυτού, ερμηνεύοντας αναφέρει:

«Και άλλος μεν Ευαγγελιστής λέγει ότι, όταν τους εξεδίωκεν, έλεγε: «Μη κάμνετε τον οίκο του πατρός μου σπήλαιον ληστών», Ο δε Ιωάννης λέγει «Οίκον εμπορίου», και δεν λέγουν αντίθετα μεταξύ των αλλ’ αποδεικνύουν, ότι τούτο έπραξε δια δευτέραν φοράν και ότι δεν έγιναν και τα δύο κατά τον ίδιον χρόνον, αλλά το έκαμεν αυτό την μεν πρώτην φοράν κατά την αρχήν της προαναγγελίας, την δε δευτέραν όταν επορεύετο προς το πάθος. Δι’ αυτό χρησιμοποιών αυστηρότερα λόγια ονόμασεν εδώ σπήλαιον, αλλά εις την αρχήν των θαυμάτων έχει χρησιμοποιήσει μάλλον μετριοπαθεστέραν την επιτίμησιν. Είναι λοιπόν πιθανόν ότι έκαμε τούτο δια δευτέραν φοράν.

Και διατί, λέγουν ,έκαμεν αυτό ο Χριστός ΚΑΙ ΜΕΤΕΧΕΙΡΙΣΘΗ ΤΟΣΗΝ ΣΦΟΔΡΟΤΗΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ, πράγμα που δεν φαίνεται να έκαμε πουθενά αλλού και μάλιστα όταν υβρίζετο, όταν περιεπαίζετο και όταν εκαλείτο από αυτούς σαμαρίτης και δαιμονισμένος; ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΘΗ ΜΟΝΟΝ ΕΙΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΛΛ’ΑΦΟΥ ΕΛΑΒΕ ΜΑΣΤΙΓΙΟΝ ,ΤΟΥΣ ΕΞΕΔΙΩΞΕ ΚΑΤ’ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟΝ (….).

Άλλοτε λοιπόν έλεγεν ότι ο ναός είχε μεταβληθεί από αυτούς εις σπήλαιον ληστών, δεικνύων ότι τα εμπορεύματα προήρχοντο από κλοπήν, από αρπαγήν και από πλεονεξίαν και ότι αυτοί επλούτιζαν από τας ξένας συμφοράς, άλλοτε οίκον εμπορίου, δια να δείξει το αναίσχυντον εμπόριόν των (.…).

Επειδή όμως ήτο φυσικόν εκείνα να παραδοθούν εις την λήθην με το πέρασμα του χρόνου αφού μάλιστα δεν ήσαν εις όλους γνωστά, επειδή εξάλλου είχεν ανατραφή εις οικίαν πτωχήν και ταπεινήν, κάμνει αυτό επί παρουσία όλων (διότι ήσαν παρόντες πολλοί, επειδή επλησίαζεν η εορτή) και μάλιστα με κινδύνους. ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΞΕΔΙΩΞΕΝ ΑΠΛΩΣ,ΑΛΛ’ ΑΝΑΠΟΔΟΓΥΡΙΣΕ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΣΕ ΤΑ ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ,ΔΙΑ ΝΑ ΔΩΣΗ ΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΕΝΝΟΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΡΙΠΤΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΕΙΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΕΥΚΟΣΜΙΑΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ,ΔΕΝ ΗΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΕΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝ ΤΟΥΤΟΝ.

Διότι, αν αυτά τα έκαμνεν από προσποίησιν, έπρεπε μόνον να συμβουλεύσει. Αλλά το να διακινδυνεύση ήτο πολύ τολμηρόν.

Διότι δεν ήτο καθόλου τυχαίον να παραδώση τον εαυτόν του εις την τόσην οργήν ανθρώπων(….).

ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟΙΟΥΤΟΝ ΖΗΛΟΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,ΔΕΝ ΗΤΟ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΑΡΕΤΗΣ;

ΑΛΛ’ΟΙ ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΑΝΕΓΝΩΡΙΖΟΝΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΗΣ: «ΔΙΟΤΙ ΤΟΤΕ ΕΝΕΘΥΜΗΘΗΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΑΙ ΤΟΥ, ΛΕΓΕΙ, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΝ.Ο ΖΗΛΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΣΟΥ ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΑΦΑΓΗ». (…) (ΕΠΕ.ομιλίαι Χρυς.ΚΓ’2)

Έτσι ενήργησε ο Ιησούς μας προκειμένου να προστατέψει τον οίκο του Πατρός Του και ενώ μας έδωσε εντολή να Τον ακολουθήσουμε εμείς… κάνουμε άλλα. Όλα αυτά βεβαίως όταν πρόκειται για θέματα πίστεως και όχι περί βίου. Οι πονηροί όμως θέλουν να τα μπερδεύουν, δεν αναπαύονται στη σωστή ερμηνεία του Ευαγγελίου και των συγγραμμάτων των Αγίων.

Εσείς λέτε πως δεν είστε ζηλωτές. Άλλο πάλι και τούτο! Πάει «περίπατο» ο Θείος ζήλος, από δω και στο εξής ο ζηλωτής είναι απεχθής και διωκόμενος, δηλαδή ο Κύριος καταλειφθείς εκ ζήλου για τον οίκο του Πατρός Του είναι για εσάς προς αποφυγή.

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ!

ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ ΟΤΑΝ ΨΥΧΕΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ.

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Ο,ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΖΩΗ!

Η Πίστη είναι μυστήριο, είναι υπόθεση ψυχής και κέντρου καρδίας και δεν μετριέται με τον αριθμό γυρισμάτων του κατοσταριού, διότι άλλοι παίρνουν «φωτιά» με το πρώτο όπως μας λένε οι Άγιοι γεροντάδες. Ούτε ο αριθμός στις μετάνοιες μετράει. Όλα αυτά θεωρούνται εργαλεία, τα μέσα και όχι αυτοσκοπός. Είναι τα βοηθήματα ,η «μανιβέλα» για να πάρει μπρος η «μηχανή».

Αλλοίμονό μας αν σταθούμε επιδεικτικά στα μέσα και χάσουμε το σκοπό μας.

Ο 15ος ΑΒ’ μιλάει για κατεγνωσμένη αίρεση. Πόσες φορές πρέπει να αποφασίσει Σύνοδος για μια συγκεκριμένη-κατεγνωσμένη αίρεση; Εδώ δε μιλάμε μόνο για μία τέτοια περίπτωση αλλά για πλήθος αιρέσεων, συμπεριλαμβανομένων και των καταδικασμένων (348 Ψευτο-εκκλησίες) που παραγκωνίζουν εντελώς τη Χριστιανική Ορθόδοξη Εκκλησία, φθάνοντας μέχρι την ΠΑΝ-θρησκεία και εσείς φοβούμενοι το ΣΧΙΣΜΑ…. μνημονεύεται το διάβολο!!

Είναι δεδομένο πως δεν σκέπτεστε σωστά. Πόσο χρόνο θέλετε για να καταλάβετε πως σφάλλετε συγκρίνοντας το θέμα του παλαιού ημερολογίου ,(που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ και που με εμμονή επικαλεσθήκατε τον 15ο ΑΒ’ κανόνα ,το έτος 1933),με το τρέχον ασύλληπτο πρόβλημα της Εκκλησίας που αποτελεί πλήρη κατάλυση των δογμάτων αμφισβητώντας την αληθινή μοναδικότητα της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ.

(βλέπε ΕΝ ΑΓΙΩ ΟΡΕΙ: http://www.triklopodia.gr/%CE%B5%CE%BD- %CE%B1%CE%B3%CE%AF%CF%89-%CF%8C%CF%81%CE%B5%CE%B9/)

Αυτά τα λάθη είναι ανεπίτρεπτα, κοροϊδεύετε στην ουσία τον Βαρθολομαίο, αφού τον υπο-στηρίζετε και ομολογείτε πως ορθοτομεί τον Λόγο της Αλήθειας ,ενώ από την άλλη λέτε πως δεν συμπεριφέρεται σωστά.

Τον εαυτό σας ζημιώνετε και στους πιστούς αφάνταστα κάνετε κακό. Αν κάποιος νομίζει πως μόνο με την ομολογία θεωρητικά θα σωθεί…απατάται. Εάν η ομολογία δεν αποδειχθεί πως είναι ειλικρινής ,τότε είναι εμπαιγμός. Η δε πιστοποίηση της αληθινής ομολογίας είναι η μαρτυρία. Βλέπε τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή και όλους τους Αγίους. Δεν μπορώ να «χωνέψω» πως άνθρωποι που θα έπρεπε να συνομιλούν με Αγίους και αγγέλους, συνομιλούν με όργανα του διαβόλου.

Ας προβληματιστούμε, αδελφοί μου, γιατί ο Κύριός μας αναφέρει την άμπελον στην παραβολή και όχι κάποιο άλλο είδος .

Όσοι δεν ξέρουν από αμπελώνες ας μάθουν ότι ο αμπελουργός «ωρισμένως», δηλ.την εποχή που πρέπει, κλαδεύει την κληματαριά, αφαιρώντας κάθε κλήμα που δεν φέρει καρπό και μάλιστα αφαιρεί τα περισσότερα και μαζί με αυτά που μόνα τους έχουν αποκοπεί και ξεραθεί ,τα καίει δίπλα του αμπελώνος.

Ποια κλήματα είναι τώρα αποκομμένα από μόνα τους και ξηραμένα;

Ποια είναι κλαδεμένα και ποια είναι επάνω στην κληματαριά ένα με αυτήν;

Είναι δύσκολο να το καταλάβουμε; Πολλές φορές αφήνει μόνο ένα στην κληματαριά, αυτό το ένα έχει αποσχισθεί ή όλα αυτά που αποκόπηκαν;

ΧΑΣΑΤΕ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΑΣ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ.

ΕΠΑΧΥΝΘΗ Ο ΝΟΥΣ ΚΑΙ Η ΓΑΣΤΕΡΑ ΣΑΣ.

ΠΑΨΑΤΕ ΝΑ ΕΡΕΥΝΑΤΕ ΟΚΤΩ ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ.

«ΣΑΣ …ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΙΣ «ΔΟΥΛΕΙΕΣ» ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΦΥΓΑΝ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥ,ΑΦΗΣΑΝ ΜΟΝΟ ΕΝΑΝ ΝΑ ΣΑΣ ΦΥΛΑΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ… ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ.»

Και εσείς ακόμα διερωτάστε… αν πρέπει να μνημονεύετε ή όχι τον διάβολο.

Σας πείθει ότι η ενότητα της Εκκλησίας επιτυγχάνεται με την συνύπαρξη των πάσης φύσεως αιρετικών και αλλοθρήσκων.

ΧΑΣΑΤΕ ΤΟΝ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΘΑΡΟ ΝΟΥ.

ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΖΗΛΟ.

ΣΥΝΤΑΣΣΕΣΘΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΨΑΝ ΚΑΙ ΕΣΦΑΞΑΝ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ.

ΓΙΝΑΤΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΛΑΔΑΡΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ.

Εάν αύριο «μετακομίσετε» ,τι θα πείτε κατά τον «έλεγχο»; Ότι για να μην κάνετε σχίσμα- κατά τη δική σας άποψη -αγνοώντας ποιοι κάνουν το σχίσμα στην Εκκλησία, προτιμήσατε να απολεσθεί από πλάνη απεριόριστος αριθμός πιστών;

Στις μωρές παρθένες ένα έλλειπε και έμειναν έξω!

Ο νεανίσκος τα έκανε όλα, όπως επέτασε ο τότε νόμος, αλλά όταν του ζητήθηκε ένα ακόμη ,η «υπέρβαση» έκανε πίσω.

Ο Άγιος Νικήτας ο Στηθάτος μας το κάνει πιο δύσκολο για να μας αφυπνίσει. Σε όλους αυτούς …ένα έλειπε!

«Επειδή όμως δεν έβρεξε πάνω σε αυτά ο Θεός βροχή πνεύματος Αγίου με την ΚΑΤΑΝΥΞΗ ,δεν θέρισαν τίποτα, γι’ αυτό και πέθαναν. (Δ’Φιλοκ.)

Αλλού μας λέει ότι «θα τα κάνεις όλα και με τα βίας θα σωθείς», και …εσείς ακόμα να καταλάβετε πως οι εχθροί του Χριστού δεν έχουν θέση μέσα στην Εκκλησία Του.

Σας δίνετε να κάνετε ΜΟΝΟ ΕΝΑ….!

ΝΑ ΦΥΛΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ!

ΚΑΙ…ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΝΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ!

ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.

ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΘΟΥΝ.

Ας φροντίσουμε να είμαστε στο «βιβλίο της ζωής», ενδιαφερόμενοι παράλληλα και για τους αδελφούς μας.

Αυτοί που είναι για να σωθούν…θα σωθούν και αυτοί που είναι για να χαθούν…θα χαθούν!

Του καθενός το ενδιαφέρον και η αυταπάρνηση λογίζεται και καταγράφεται τώρα.

Αφού ο Κύριός μας κινήθηκε από ΖΗΛΟ και Τον κατείχε το Άγιο Πνεύμα, κάθε ενέργειά Του απορρέει εκ του Αγίου Πνεύματος, συνεπώς ο ΖΗΛΟΣ είναι καθ’όλα Θεϊκός!

(Δεν μιλάμε για τον μωρό ζήλο, το διευκρινίζω…γιατί καταλαβαίνω τι σκέπτονται ορισμένοι..).

Όταν ακούτε λοιπόν όχι στον οικουμενισμό αλλά όχι και στον ζηλωτισμό, να καταλαβαίνετε ότι υπάρχει αλλοίωση και να είστε πολύ προσεκτικοί. Διότι σε ποιο σημείο των δύο «άκρων» θα τοποθετηθεί ο καθένας;

Πάει «περίπατο» …η ακρίβεια του Νόμου!

Δεν θα υποβαθμίσω εγώ …ο ντενεκές ξεγάνωτος τον ΖΗΛΟ των ΑΓΙΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ γιατί θα σηκωθούν, όπως έκαναν όταν είδαν το ακατανόητο και θα «πάρουν κεφάλια»!

Το δε πόρισμα …αιφνίδιος θάνατος,…ανακοπή…! Γιατί;…Από τι;…

Α…αυτό δεν το ξέρουμε …όλα τ’άλλα τα ξέρουμε!

Ούτε ο «αμπελουργός» θα μας δώσει αναφορά με ποιους τρόπους και πότε κλαδεύει τον «αμπελώνα»Του. Ας ΓΡΗΓΟΡΟΥΜΕ γιατί «Δεν θα έχουμε καμία δικαιολογία για την τυχόν αποπλάνησιν μας» (Μαρκ.ΙΓ΄23)

Δοξάζω τον Κύριό μου και Θεό μου που μου τα έχει πει από πριν όλα «ΙΔΟΥ ΠΡΟΗΡΕΙΚΑ ΥΜΙΝ ΑΠΑΝΤΑ».

«Α ΔΕ ΥΜΙΝ ΛΕΓΩ,ΠΑΣΙ ΛΕΓΩ : ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ» (Μαρκ.ΙΓ’37).

«Αυτά δε που σας λέγω, τα λέγω δι’ όλους τους μέχρι της Δευτέρας Παρουσίας Μου Χριστιανούς. Σας επαναλαμβάνω και πάλιν: ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ».

Με αγάπη και ενδιαφέρον

Γεώργιος Φλώρος

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: